Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vecerni jidlo
#1
Dobry den, 

mam vetsinou k snidani kasi z vlockove drte, s otrubami a vlockami (cca 38g carbs a 11g protein, tuky a cukry do 2g) a nejaky kus ovoce, bud berries nebo jablko, bananu se vyhybam, obcas si ho dam. 

Pak dve hodiny pracuju a pak jdu do fitka, kde jsem tak 2,5 hodiny, cviceni (lifting) je asi hodina a pak 20 minut cardio, pak se protahuju, pak si dam protein shake a pak se tak loudam jeste do spa zony (sauna, para) atd. 

Doma pak dam maso s ryzi a zeleninou, no ale pak to prijde - nejim nic spatneho! Ale v pomerne kratke dobe cca 4 hodin vetsinou vmesnam jak obed, tak svacinu, tak veceri. Jedna se temer vzdy o treba maso ryzi zeleninu pak maso zeleninu a pak tvaroh, ale snim to s odstupem v podstate tak hodinu, mam tam obrovskou pauzu kdyz cekam, nez jdu cvicit (kdyz cvicim po jidle je mi spatne) a pak nez dojdu domu. Hodne piju vodu a jen cernou kavu rano. Kaloricky jsem na nejakych 1500-1600 kcal (zena 24, 174cm, 63kg) 

Moje otazky jsou tri - Vadi hodne, ze vetsinu jidel vmesnam vecer (od cca 4pm) do tak kratke doby? 
Mam pridat na kaloriich? 
Snim cca 130g bilkovin, 40g fats a 150g sacharidu (berte +- 10g u vseho, podle toho, jak mi to vyjde) - jim malo? Moc? 

Dekuji

Adela

Cil je je nabrat svaly a doufejme pomalu u toho hubnout tuk (aka rysovat). Nejsem zacatecnik, uz ted svaly mam, ale je na nich jeste vrstva tuku, chci svaly zvetsit a ten tuk shodit. Cvicim 4x tydne ve fitku (pokazde jiny set svalu) a 2-3x tydne jdu behat. Jinak sedavy lifestyle (skola, prace).
Odpovědět
#2
Dobrý den,

myslím, že by to mohlo být rozložené lépe, ale na druhou stranu, pokud vám to nějak objektivně nevadí, tak proč ne. Myslím, že větší péče by mohla být v té potréninkové fázi, kdy si můžete dát protein po tréninku, pak jít do té sauny a po sauně, si prostě na místě rozdělat krabičku s jídlem a najíst se na místě. Tím tam vložíte 1 jídlo z těch 3.
Jestli je těch kalorií málo, nebo hodně, nevím. Neznám váš denní program, intenzitu tréninku, náplň práce atdatd... Držte toto množství a po 14 dnech se zvažte. Pokud se váha nehýbe, je to moc a mírně uberte. Po týdnu se zase zvažte a pozorujte změny.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)