Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak se nastartovat
#1
Sad 
Zdravim. Uz delsi dobu se potykam s hubnutim a to pomerne spatne. Zprvu to i slo, ale ted se o zastavilo, a prestoze jsem nic nezmenil, zase nabiram tuk. Merim se na TANITE a tak to vim. Merim 180cm a mam mirnou nadvahu s temer 30kg tuku (vim z mereni). Co je zvlastni - tuk mam hlavne jen ve spodni casti bricha (horni brisni mam i pomerne vyysovane) a takova ta ,,madla lasky" .. Z casu muzu posilovat jen 2x - 3x tydne.

Ma otázka tedy je: Jake potraviny mi znovu nastartuji hubnuti a jaky je pro me idealni kaloricky prijem? Nebo co se tyce zivin - bilkoviny na kilogram apod.

Velice dekuji za odpovej. Uz si nevim rady
Odpovědět
#2
Dobrý den,

na tom, že tuk se drží v nějaké oblasti, v tomto případě v pase, není zvláštního vůbec nic. To je naprosto normální. Jak postupovat v dietě, když se to zastaví se dočtete zde: http://www.extrifit.cz/cs/blog/clanok/se...vyrysovani
Odpovědět
#3
To vypada dobre. Asi do toho pujdu. Jen bych mel jeste otazku: O jake casove rozestupy mezi jednotlivymi stadii se jedna? To nikde neni napsane. A paklize je to individualni, tak jak poznam, ze uz je cas?
Dekuji
Odpovědět
#4
Jakmile přestanete shazovat kila, přejdete k další fázi. To tam je napsané min. 3x.
Odpovědět
#5
Dobrý den, cvičím asi 2 týdny skákáním přes švihadlo ale zjistila jsem, že jsem zhubla jen 400g a přítel už 3 kg. jak je možné že na váze mi to dolu nejde? Ale pár lidí mi řeklo že jsem zhubla v oblasti břicha ale já potřebuji spíše v dolní části těla. 
A je švihadlo dobré na hubnutí? a jak dlouho přes něj skákat?
Odpovědět
#6
Dobrý den,

abych vám dokázal odpovědět přesněji, nemám dostatek informací. Ale pokud máte s přítelem stejný kalorický příjem, je logické, že shodil víc, protože (předpokládám) je větší, má větší podíl svalové hmoty a tudíž větší výdej energie než vy. Proto je rozdíl mezi příjmem a výdejem energie větší než u vás a tím pádem u něj dochází k většímu úbytku na váze.
Co se týká skákání přes švihadlo, každý výdej energie je dobrý, ale nečekejte, že se vám u toho bude nějak formovat postava. Na to je mnohem lepší fitko. Zároveň je normální, že u žen nejdříve odchází tuk z trupu (břicho a bohužel prsa) a teprve potom z hýždí a nohou. To je prostě odlišná fyziognomie mezi mužem a ženou, kteří to mají obráceně. Je třeba prostě vydržel, rovnoměrný úbytek se nekoná.
Odpovědět
#7
(31-08-2017, 09:31)Pavel Vacek-Extrifit.cz Napsal(a): Dobrý den,

abych vám dokázal odpovědět přesněji, nemám dostatek informací. Ale pokud máte s přítelem stejný kalorický příjem, je logické, že shodil víc, protože (předpokládám) je větší, má větší podíl svalové hmoty a tudíž větší výdej energie než vy. Proto je rozdíl mezi příjmem a výdejem energie větší než u vás a tím pádem u něj dochází k většímu úbytku na váze.
Co se týká skákání přes švihadlo, každý výdej energie je dobrý, ale nečekejte, že se vám u toho bude nějak formovat postava. Na to je mnohem lepší fitko. Zároveň je normální, že u žen nejdříve odchází tuk z trupu (břicho a bohužel prsa) a teprve potom z hýždí a nohou. To je prostě odlišná fyziognomie mezi mužem a ženou, kteří to mají obráceně. Je třeba prostě vydržel, rovnoměrný úbytek se nekoná.

no formování zatím nepotřebuji ale chci hlavně zhubnout.. a ty prsa hodně zhubnou, že to bude vidět nebo málo?
Odpovědět
#8
A co kdybych dělala sumo dřepy pred skákanim přes svihadlo? Bude to dobré nebo ne? Co to udělá?  Mám hrozný vnitřní strany stehen hrozně povolený
Odpovědět
#9
Nevymýšlejte varianty dřepů, dělejte normální dřepy. Pokud je budete dělat správně, posílíte a vytvarujete celá stehna. Víte, tohle se od počítače blbě radí. Prostě si zajděte do fitka, zkuste najít nějakého slušného trenéra, aby vám ukázal základy, které potřebujete. Pak už si s tím poradíte sama.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)