Výsledky OLYMPIA 2012

Výsledky OLYMPIA 2012

Pavel Vacek | . .
Letošní OLYMPIA WEEKEND 2012 je u konce a my známe nového krále kulturistiky, který se bude pyšnit titulem Mr. Olympia pro rok 2012 ! Čekali jste, jak dopadne souboj Philla Heatha a Kai Greena, kteří byli od semifinále jasnými favority ? Je nutno říct, že souboj to byl velmi vyrovnaný a že rozhodčí se nakonec rozhodli pro PHILL HEATHA, který tak obhájil svůj loňský titul. Kai green skončil druhý, ale vítězství měl asi nejblíže za svou kariéru. Dá se říct, že může takto těsné druhé místo považovat za své vítězství. Třetí místo si nakonec získal Shawn Rhoden, který od minulého ročníku, kdy skončil na 11. místě, ušel pořádný kus cesty.
V kategorii 212 se rozhodovalo mezi James \"Flex\" Lewisem, Jose Raymondem, Eduardem Correou a Davidem Henrym. I v této kategorii byly formy závodníků dost vyrovnané, ale nejvíce se porotě zalíbil James \"Flex\" Lewis, který si sáhnul na titul Mr. Olympia vůbec poprvé.
Našim závodníkům moc štěstí nepřálo, když Petra Vaniše provázely zdravotní komplikace a na vlastní porovnávání ani nenastoupil, Lukáš Osladil se neobjevil ani v jednom z prvních třech semifinálových porovnáváních a skončil na 11. místě.


  KATEGORIE OPEN

_PB77432wtmk   KATEGORIE 212

_PB74749wtmk

Komentáře:

Nejnovější články

Sultán symetrie ohlásil comeback!

Autor článku: Petr Pohl

Podobně jako vloni i letos se na scénu vrací jeden z nejlepších kulturistů všech dob a není jím nikdo jiný, než Flex Wheeler. Závodník, který proslul především svojí estetickou postavou a tehdy netradičním, flexibilním pósingem (jako vůbec první kulturista dělal provaz). Není tedy divu, že se letos pokusí prosadit v kategorii Classic Physique, která by měla jeho tělesným proporcím nadmíru vyhovovat. 

Zobrazit celý článek

Sultán symetrie ohlásil comeback!

Trénujte naplno i s nižší zátěží

Autor článku: Extrifit

Pokud to ještě nevíte, tak když budete stále cvičit s vysokou zátěží, tak budete nadměrně zatěžovat své klouby, ale i vazy a šlachy, což se vám může v budoucnu i vymstít. Inspirujte se proto dnešním článkem, ve kterém přinášíme tipy, rady a několik způsobů, jak dosáhnout toho, aby vám i lehká zátěž připadala dostatečně vysoká a zajistili si tak budování svalové hmoty a nový stimul pro vaše tělo.

Zobrazit celý článek

Trénujte naplno i s nižší zátěží