Sabina Pleváková- Plány na rok 2015

Sabina Pleváková- Plány na rok 2015

Pavel Vacek | 11. 11. 2015

Členka Extrifit týmu, mistryně Evropy i světa v bikiny fitness, Sabína Pleváková nemohla uplynulou sobotu chybět na prezentaci značky Extrifit v Mozolani Fitness. Kromě ní se promo-akci zúčastnili i Timea Trajteľová, Norbert Zajac, David Oravec a Roman Vavrečan. Chcete vědět, kdy se Sabína po půlroční soutěžní přestávce znovu postaví na soutěžní pódium a jaké výzvy jsou před ní? Dozvíte se v rozhovoru! Převzato z Mozolani.com

Kromě toho, že sis na podzim 2014 od soutěžení odpočinula, si absolvovala svou druhou operaci prsou. Jsi spokojená s výsledkem? Operaci jsem absolvovala u Patrika Pavlisa a je to nyní mnohem lepší než předtím. Uvidím, jak to bude vypadat na pódiu, ale jsem spokojená. Pro tento krok jsem se rozhodla proto, že ty prsa se mi posouvala a i rozhodčí mi řekli, že mi to kazilo symetrii.  

Tvá příprava jde dobrým směrem? Dva a půl roku jsem stále soutěžila. Mezi sezónami jsem měla přestávku maximálně dva až tři měsíce. Mívala jsem velmi dlouhé sezóny a na konci jsem už byla řádně vyšťavená. Teď chci nabrat více svalové hmoty. Proto se připravuji tak, abych co nejlépe obstála na závodech na jaře 2015. Přiznám se, že objem jsem trochu přehnala. Měla jsem 55 kg, což je dost. Ale myslím si, že to bude fajn. Nabrala jsem nějaké svaly, až jsem z toho mile překvapená. Uvidím, co to udělá, když to sjede dolů a hlavně jestli to půjde dobře dolů.   Jak trénuješ? Momentálně čtyři dny trénuji a den mám volno, celé to takhle točím dokola. Cvičím ramena a prsa, pak jdu nohy, pak záda, biceps, triceps, břicho.

Ve stravě se už začínáš krotit? Už si dávám pozor na to, co sním, kolik sacharidů a tuků. Kontroluji si stravu. Zatím mám však ještě vysoké sacharidy - 250 g denně, vlastně záleží to den od dne, jak trénuji, a vysoké tuky - 50 g denně. V objemovce jsem to s těmi tuky přeháněla. Denně to bylo až 80 g, resp. 1,5 g na 1 kg tělesné hmotnosti. Například jsem si zabořila lžičku do arašídového másla a celé jsem to snědla. Příjem bílkovin mám 1,7 g na 1 kg tělesné hmotnosti. Od ledna 2015 chci stravu zredukovat. Budu ubírat sacharidy, ale pod 100 g denně bych nerada šla, a když už, tak jen těch pár dní před soutěží.  

Jaké doplňky výživy bereš? Trochu jsem bílkoviny stopla, aby tělo dostalo nový impuls. Momentálně užívám Amino Hydro, před tréninkem a po tréninku, dále vitamin C, který také zabraňuje katabolismu, pak ještě protein osmdesátku s příchutí cookies, ale i Hell Gel. Ten byl dnes mou záchranou, protože jsem dnes nestihla jíst. Tak jsem si ho šoupla před tréninkem a nebylo ani poznat, že jsem nejedla, takže super mi zabral.  

Nechybělo ti v podzimní části sezóny soutěžení? Velmi mi chybělo, na druhé straně mi pauza i pomohla. Záviděla jsem holkám Montreal, kde se konaly MS 2014, protože pokud se na jaře 2015 nominuji na ME, tak pojedu potřetí do Santa Susanny. Kanada je lákavější než Španělsko, ale co už, vyšlo to tak, jak to vyšlo.

Co říkáš na absolutní vítězku MS 2014 v bikiny fitness Viazmetinovovú z Ukrajiny? V absolutce jsem tipovala jinou vítězku, ale co se týká této Ukrajinky, byla velmi dobrá. Ukrajinský trend se ubírá takovou vysekaností, co bych já osobně v bikinách nepreferovala. Ano, více svalů, ale ne až tak vysekaných.  

Tvoje fitness kolegyně z reprezentace se v Montrealu neztratily. Co říkáš na jejich výsledky? Velmi mě překvapila Olivie Pohanková, která přišla úplně jiná než na jaře. Neskutečně udělala nohy. Řekla bych, že je to nejsilnější bikinářka na Slovensku. Velmi mě překvapila i Denisa Hargašová, která zcela změnila pózování, změnila vizáž a měla vynikající formu. Miška Brutenič byla dobře připravena, ale mně se více líbila na Mozolani Fitness Cupu. Určitě však měla lepší formu na podzim než na jaře, zlepšila nohy a zadek. Stanka Prítrská přišla připravená jako vždy, ona nikdy nemá velké výkyvy. V bikiny fitness ještě startovala Jana Milová, která mě sice extra ničím nepřekvapila, ale formu měla dobrou. Adela Ondrejovičová (bodyfitness) a Dominika Multáňová (fitness) zvítězili, tam není co řešit. Škoda, že Basu Sečkárová-Bunčáková dali rozhodčí na třetí místo, z toho jsem byla trochu zklamaná, protože já jsem ji viděla na stříbrné příčce. Mně se velmi líbí její volná sestava, kterou má nyní. Když ona začne svou sestavu za tónů té krásné hudby, postaví se mi chloupky na rukou.  

Co říkáš na nové fitko Mozolani Fitness v OC Max? Mile mě překvapily nové stroje. Toto fitness se mi líbí, cvičilo se mi tu dobře. Mně imponují velké otevřené fitka. Od Nora Zajace jsem si nechala trochu poradit a dala jsem si s ním trénink. Vyzkoušela jsem si něco nového, co nemáme u nás ve fitku.   Kdy tě znovu uvidíme stát na soutěžním pódiu? Jak se rozhodnu, to ponechám na své intuici. Zatím nejsem rozhodnutá, jestli absolvuji Arnold Classic v USA. Ne kvůli formě, vždyť v minulosti jsem už dokázala, že se umím kvalitně připravit už na první soutěž v sezóně, ale mám obavu, aby se mi nestalo to, co Adéle Ondrejovičovej na Arnoldu v Madridu. Nebo na Arnoldu 2013 v USA byla Denisa Lipovská ve vynikající formě a vypadla už v semifinále. Přemýšlím, jestli mi ty peníze stojí za to. Na Arnoldu mohu startovat i v Evropě, navíc, za ty peníze do Ameriky můžu jít na dvě evropské pohárové soutěže. Uvažuji i o World Ladies Cupu. Na slovenských nominačních soutěžích, kde se bude rozhodovat o nominaci na \'Evropu\', však určitě chci startovat.  

Tvým cílem je zisk profi-karty. Proč? Ne proto, že bych chtěla utéct z amatérské scény. Mně je tu dobře, máme super výjezdy. Vím, že v profi-táboře to není tak jednoduché, je tam větší lobbing. Na amatérských soutěžích jsou výsledky spravedlivé. Nemůžu říct, že bych byla někdy odsunuta stranou, leckdy i v absolutce, ať už to bylo v Praze (EVLS, Olympia Amateur) nebo jinde (ME, MS) vždy vyhrála ta nejlepší. Profi je však vyšší meta. Jsem žena, nemohu soutěžit navěky, někdy chci mít dítě, rodinu, do té doby chci vyzkoušet vše, co se dá. Ráda bych proto zkusila i profesionální kariéru.

Komentáře: