Mr. Olympia 2011 - Finálové výsledky a fotogalerie

Mr. Olympia 2011 - Finálové výsledky a fotogalerie

Pavel Vacek | . .
  Dnešní ráno asi mnoho z Vás nemohlo dospat a dočkat se výsledků letošního ročníku Mr. Olympia 2011. O výsledcích se spekulovalo nejméně půl roku dopředu a asi největším tématem bylo, zda Cutler získá další již pátý titul, nebo mu ho tentokrát vyfoukne Phil Heath. Pokud jste bedlivě sledovali fotografie z finále a obzvláště porovnali formy jmenovaných borců, nemohli jste si nevšimnout daleko větší celkové ostrosti Phila Heatha. Cutler ztrácel nejen díky předchozím zraněním, která se na formě určitě projevila, ale také v porovnání s Philem působil nedotažený. Každopádně verdikt je jasný a dle mého názoru i spravedlivý. Novým Mr. Olympia 2011 se stává PHIL HEATH !
Na Jay Cutlera zbylo letos druhé místo, ale nesl to statečně a dal se slyšet, že to letos ještě nebylo to poslední, co nám předvedl. Uvidíme, v jaké formě se ukáže za týden na indickém Sheru Classic.
Na dobrém třetím místě se umístil oblíbený Kai Greene, který působil mohutným dojmem, možná na úkor „ostrosti“. Kdyby se v přípravě soustředil více na kvalitu než na objem, mohl se probojovat i blíže vysněnému titulu.
Za zmínku určitě stojí i forma německého borce Dennise Wolfa, která do finále gradovala a Dennis působil pěkně tvrdým dojmem. Jen tak dále !
V kategorii do 202 liber jsme sledovali Jaroslava Horváta, který skončil na 4 místě. Konkurence byla veliká a své další vítězství si připsal „kamenný“ Kevin English, za ním v těsném závěsu Flex Lewis a třetí místo tentokrát zbylo na Rose Raymonda.

_PB25816wtmk_OBJNHASVHC.JPG

  KATEGORIE 202

_PB26415wtmk.JPG ZDROJ: MUSCULARDEVELOPMENT.COM

Komentáře:

Nejnovější články

Trénujte naplno i s nižší zátěží

Autor článku: Extrifit

Pokud to ještě nevíte, tak když budete stále cvičit s vysokou zátěží, tak budete nadměrně zatěžovat své klouby, ale i vazy a šlachy, což se vám může v budoucnu i vymstít. Inspirujte se proto dnešním článkem, ve kterém přinášíme tipy, rady a několik způsobů, jak dosáhnout toho, aby vám i lehká zátěž připadala dostatečně vysoká a zajistili si tak budování svalové hmoty a nový stimul pro vaše tělo.

Zobrazit celý článek

Trénujte naplno i s nižší zátěží