EXTRIFIT odměňuje: Daniel Kořínek- dorostenecký medailista ČR

EXTRIFIT odměňuje: Daniel Kořínek- dorostenecký medailista ČR

Pavel Vacek | 28. 10. 2015

Již třetím rokem odměňuje firma Extrifit závodníky a závodnice mládežnických kategorií v rámci projektu \"Odměna za výsledek\". V krátkosti jde ale o to, že všichni účastníci jarních mistrovských soutěží, kteří se rozhodli ve své přípravě vsadit na značku Extrifit, docílili medailového umístění buď na mistrovství Čech, nebo mistrovství ČR a nemají pozitivní dopingový test, mají nárok na odměnu do výše až 100 % jimi vynaložených finančních prostředků ve formě doplňků výživy dle vlastního výběru. Jedním z takto oceněných sportovců je i dorostenecký Vicemistr Moravy a medailista MČR Daniel Kořínek.

Ahoj Danieli, mohl by ses našim čtenářům krátce představit?
Zdravím všechny čtenáře extrifit.cz. Je mi 18 let, pocházím z Břeclavi, kde také studuji obchodního manažera, momentálně mám před sebou maturitní ročník. Cvičím ve fitness centru H-fitness.  

Ty jsi jeden z těch, kteří využili nabídky Extrifitu prezentované v akci „Odměna za výsledek“. A také jsi na tu odměnu dosáhl. Pochlub se, za co ti byla vlastně předána ona odměna?
Po 7 měsících usilovné přípravy pod vedením mého trenéra Milana Obořila jsem dokázal získat titul vícemistra Moravy a Slezska a třetí místo na MČR ve starším dorostu nad 72kg, což považuji za tak krátkou dobu a na první sezónu za veliký úspěch.  

Myslíš si, že ti tato akce pomůže i v následujícím období?
Určitě, hydro vypiju a Iso90 schovám do další přísné diety! (smích)  

Kde vidíš své silné stránky a naopak slabiny? Jak je hodláš zlepšit? 
Mé silné stránky jsou asi v šířce ramen, zad, úzkém pasu, hloubce břicha dále bych řekl, že se mi podařilo o hodně zlepšit nohy, ale naopak mou slabinou jsou prsa, ruce a celkově objem svalů na celém těle musím do další závodní sezóny zlepšit, takže se bude makat 2x tak tvrdějc než minulý objem.  

S kým na své přípravě spolupracuješ asi tak nejvíc?
Jak už jsem nahoře zmínil, tak největší podíl na mé přípravě má trenér Milan Obořil, dále rodina, celý Elite Team a kamarádi. Za což jsem jim všem velice vděčný.

Co ti v předsoutěžní přípravě dělalo největší potíže?
Největší problém bylo, když jsem si nesměl dát vločky s proteinem. (smích)  

A naopak, co si myslíš, že je na soutěži, nebo v přístupu k závodění tvojí silnou stránkou?
Asi neprorazitelná vůle jít si za tím, co jsem si určil a nepřestat dokud toho nedosáhnu, také bojový duch, ale jelikož tohle byla má první soutěž, tak se ještě vše určitě neprojevilo. ( smích )  

Co plánuješ v nejbližším období?
Momentálně nastane období, kdy se budu muset učit, učit a učit, jelikož jdu do maturitního ročníku a rád bych školu dokončil, abych měl pak dostatek času na přípravu. Takže v nejbližším období to vypadá jen na objemovou přípravu a plácání hmoty, protože už budu junior.  

Co bys poradil svým vrstevníkům v tréninku? Co se ti nejvíce osvědčilo?
Hlavně dbejte důraz na techniku. Osvědčilo se mi, že když jsem začal makat jakoukoliv partii tak jak se má, procítil to, zatínal a snažil se propojit hlavu se svalem, potom to teprve rostlo :)  

Ty sis „naporoučel“ v rámci tvé odměny Iso90 a Hydro80. Proč zrovna toto?
Hydro jsem chtěl, protože je to rychlá bílkovina, která jde velmi rychle do svalu, takže se po tréninku bude hodit a Iso mi kluci poslali asi jen tak, abych už začal zase hubnout, protože jsem po soutěži asi tlustej. (smích)

Řekněme, že někdo má výrazně omezený rozpočet. Pokud bys tedy měl zvolit jediný doplněk, který by to byl
Tohle je velice těžká otázka, odpovědí na ní je fakt hodně, šáhl bych místo doplňku spíš po masu. Ale kdyby to mělo být vážně ze strany suplementů, tak nejspíš protein. image3  

Vraťme se k tréninku. Co je tvou nejlepší partií a jak ji cvičíš?
V dietě jsem si strašně oblíbil trénink nohou, když nepočítáme trénink v superkompenzaci, kdy jsem chtěl, aby trenér zavolal kněze. (smích) Momentálně se v mém tréninku nachází dřepy, výpady, zakopávání, předkopávání, rumunský mrtvý tah.  

Jaký je tvůj momentální tréninkový split a s jakým rozložením svalových partií?
Momentálně budu začínat tréninkovou metodu MXM, která se cvičí 3x týdně a rozložení je ramena, tric, bic, břicho / nohy, lýtka / záda, prsa, břicho.  

Na jaké soutěži tě zase uvidíme?
Pokud zvládnu maturitu tak potom snad na každé. (smích) Chci se připravit na podzim 2016 a pak na jaro.

Máš nějaký vzor, někoho, kdo tě motivuje více než jiní?
Motivuje mě hodně lidí, ale nejvíc mě motivoval a motivuje Milan. Dokáže podržet, povzbudit a při tréninku slyšet \"ještě 3, tohle se nepočítalo\" je na jednu stranu tak bolavé a na druhou stranu lepší pocit po tréninku neznám.  

Chceš na závěr něco dodat?
Pokud by někoho zajímal průběh mé další přípravy, tak mě najdete na instagramu : www.instagram.com/dany_ko . Děkuji extrifitu za odměnu, rozhovor a přeji pěkný zbytek dne všem.

Komentáře: