Body Power 2015- prezentace

Body Power 2015- prezentace

Pavel Vacek | 03. 11. 2015

Prezentace závodníků je úspěšně za námi. Společně s Vojtou se zde představila také slovenská závodnice Adéla Ondrejovičová, závodící v kategorii Bodyfitness. Z mužů se pak svlékali do plavek pouze ti závodníci, kteří měli potíže s váhovým limitem kategorie.

Body Power- prezentace závodníků

Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků Body Power- prezentace závodníků

Komentáře:

Nejnovější články

Trénujte naplno i s nižší zátěží

Autor článku: Extrifit

Pokud to ještě nevíte, tak když budete stále cvičit s vysokou zátěží, tak budete nadměrně zatěžovat své klouby, ale i vazy a šlachy, což se vám může v budoucnu i vymstít. Inspirujte se proto dnešním článkem, ve kterém přinášíme tipy, rady a několik způsobů, jak dosáhnout toho, aby vám i lehká zátěž připadala dostatečně vysoká a zajistili si tak budování svalové hmoty a nový stimul pro vaše tělo.

Zobrazit celý článek

Trénujte naplno i s nižší zátěží