Art of velkovýkrm.

Art of velkovýkrm.

Pavel Vacek | . .
533739_463834533669216_1210385566_n   THE ART OF VELKOVÝKRM - ÚVOD  ---------------------------- Toto je nejlepší článek o přibírání jaký kdy kdo napsal.  A když si teď někdo myslí, že to bude zase o ňákých procentech a gramech a tak, tak se velice mýlí.  Tento článek totiž představuje jednoznačně konečné řešení.  Nikdy nikdo nebude potřebovat nic víc vědět k tomu, aby přibral. Přísahám!!!   No nejprve musím vysvětlit pár odborných výrazů, které budu používat: žrát = jedno jest (Honza sežral 2kila vlašského salátu a posral se)  žranice, žrádlo = jídlo (Maxo si po vydatné žranice dal šlofíka)  sádlo = tuk (ten hnusný jogurt měl 0% sádla, řekl Jobe)  blít = zvracet, dávit (Peter se z toho maltodextrinu s proteinem pořádně poblil)  maso = maso (Adam má na oběd maso a brambory)  maso = svaly (Pepa přibral 10 kilo masa)  velkovýkrm = extrémní forma konzumace potravin a doplňků výživy za účelem zvýšení hmotnosti (kurwa už se na ten velkovýkrm tak těším!)   A ještě jedna taková věc. Co si možná ještě ne všichni uvědomují. Přibrat čisté maso (svaly) je téměř nemožné, resp. absolutně neefektivní. Ti pekný vyrýsovaný kulturisti v našich oblíbených časopisech tak nevypadají celý rok!     A víte proč je nikdo nefotí, když jsou v objemovce? Protože vypadají jako prasata! (Ne že by jsem proti tomu něco měl, nebo jak prase nevypadal)  Takže se jdeme bavit o přibírání masa, sádla, vody .. a všeho ... dorianyates.jpg   THE ART OF VELKOVÝKRM - TEORETICKÁ ČÁST --------------------------------------- Přibrat může každý!    Neexistuje člověk/ zvíře, které nedokáže přibrat, pokuď netrpí nějakou fatální chorobou nebo co. I ty všelijaký 60 kilový borci můžou přibrat.  I Petr Korda může přibrat.   Takže: Všecko je to o výdaji a příjmu energie.  Co člověk přibere = kolik člověk sežere, mínus co člověk spálí (spotřebuje). Pokud sežereme méně, hubneme, pokud více, přibíráme.  Hej, ví to sice každý, akorát si nikdo neuvědomuje, že to je JEN A JEN O TOM! Otázka je kolik toho sežrat.  Nyní by měla následovat tabulka kde si vypočítáte hmotnost krát snědené kalorie a odčítáte všeljaké činnosti, například, že z 5minutového venčení psa je zhruba 200Kcal a tak .. Kravina.   Za prvé. Proč to nefunguje? Magický pojem je \"maintance level calories\". To je úroveň, na které nepřibíráme ani nehubneme.  Jenže ten hlavní problém spočívá v tom, že tato úroveň se MŮŽE ZMĚNIT! A TAKY SE MĚNÍ!  Hned jak začneme žrát víc nebo méně ..   Například mám dejme tomu maintance level nějakých 3,000. Z pitomých tabulek mi vyjde, že mám žrát 4,000. Ale hned jak začnu žrát více, tak se mi zrychlí metabolismus a těch 3,000 už nebude udržovací úroveň, ale úroveň, na které bych už hubnul!  A stejné je to při dietě. Proč po čase přestaneme hubnout, když žereme méně?   Měl jsem období, kdy jsem nepřibíral na 6,000 kcal, ale taky jsem měl období, kdy jsem přibíral na 3,500. Vážil jsem zhruba stejně. Všechno je to jen a jen o tom, kolik mám momentálně - maintance level calories - jak mám rychlý metabolismus.  Tzn., že komplet všechny tabulky jsou na hovno. Takže zjistit jak moc mam žrát na to, abych přibíral nebo hubnul, to asi bude na Nobelovu cenu. To si asi budu muset půjčit od souseda, externího pracovníka NASA, nějakou kalkulačku ..  Teď zase napíšu dvě věty, za které bych asi měl dostat tu Nobelovku.    Když chci přibrat, žeru více.  Když chci zhubnout, žeru méně. jay-cutler-off-season

Příjdu do obchodu, koupím si váhu a řeknu si, že jdu přibrat půl kila za týden. 
Normálně žeru pořád 4 jídla denně. Vůbec mě ani nemusí zajímat, kolik je to kalorií. 
Jen vím, že žeru každý den zhruba tolik, že ještě nepřibírám ani nehubnu. 
Tak si tam přidám další jídlo. 
Bude to 5 jídel denně zhruba stejných. 
Po týdnu se zvážím. 
Pokud jsem nepřibral půl kila, začnu žrát ještě víc a tak dokola. Až dokud nepřiberu to pitomý půl kila za týden! 
TEČKA.

Asi tak ... kdysi jsem si počítal přesně kalorie, přesně počítal gramy bílkovin, žral na minutu přesně. Četl všechno co se dalo, studie o nevím čem.. 
Byl jsem tak chytrý, až se mi dělaly bubliny na mozku. Pak jsem se na to vysral a začal fungovat přesně tak, jak jsem napsal kousek nahoře. Žeru všecko. Proteiny nepočítám. Kalorie počítám jen tak zhruba .. A jaky je rozdíl? ŽE PŘIBÍRÁM / HUBNU ÚPLNĚ V POHODĚ A NIC MĚ NESERE!

Ještě co se týče poměru bílkoviny / sacharidy / tuky. 
Nasrat! Stačí žrát \"normální\" stravu, samozřejmě ne vegetariánskou pokud možno co nejvíce masa. A nějaký protein. Gajnery jsou taky určitě vhodné. Ale jinak? .. Jestli budu na objemovce žrát máslový chleba ze salámem, nebo nějaké speciálně upravené čisté sacharidy a bílkoviny vyrobené na Marsu .. je to v podstatě ÚPLNĚ JEDNO!

Takže tolik na úvod. 
Tajemství je takové, že žádné není!

Tak a teď k té zajímavější části. 
A to je:

fddf7-LeePriestoffseason1   THE ART OF VELKOVÝKRM - duchovní část    ------------------------------------- Nemám problém přibrat, protože se vyžívám v přežírání.  Žranice je smysl mého života. Každé jídlo je jako malý svátek. Při každém kousku masa prožívám malý orgasmus. To je hlavní problém těch 60 kilových, že oni ne že nedokáží žrát dostatečně mnoho, ale ani nechtějí.  Pořádný velkovýkrm to není jak posezení v cukrárně pro diabetiky. Pořádný velkovýkrm to je PEKLO.  Pořádný velkovýkrm je hlavní rozdíl mezi člověkem a zvířetem .  Jen zvíře se dokáže pořádně nažrat! Jen zvíře dokáže přežít a vychutnat si pořádný velkovýkrm.   Základní pomůcky co potřebujeme k velkovýkrmu: 1. váha (abychom věděli, jestli přibíráme, těšit se z toho a nabrat sílu do dalšího jídla)  2. motivace   Váhu má skoro každý, ale motivace to je problém.  Ne každý je dostatečně tvrdý chlap na to, aby se dokázal pořádně vykrmovat.  Ne každý si dokáže vychutnat pocit, že se poblije a ještě je jen v polovině.  Ne každý si dokáže udělat ze žraní rituál.  Ne každý si dokáže vážit žranice nadevšecko.  Ne každý se dokáže přežrat do bezvědomí.   Velkovýkrm to je jako náboženství. Je to víra v přibírání. Víra, že dokážeme přibrat 5, 10 kilo. Je to fanatická víra. Obžerství. Věřím v žranice. Hned teď si to jdeme předvést v praxi. Hned na tomto místě si přines hodně žrádla.    Naber si ale tolik, že to by si nikdy nesežral.  Jdeme vyzkoušet jak si silný.  Naber si to a vrať se! Jsi žena co nedokáže sežrat ani jeden podělaný oběd?  Jsi úplne psychicky slabý? Nemáš na to sežrat trochu jídla? Jsi nýmand? 
Toto je zkouška psychické síly a víry v sebe sama.  Nabral sis žrádlo a teď to musíš sežrat.  Sežereš to. Ty to dokážeš. Jsi tvrdý chlap. Ten nejtvrdší ..  Sežereš to a ještě i vylížeš talíř. Nic tě nezastaví dokud to všecko nesežereš. Ty to dokážeš!  ... Tak a teď to sežer!  (a pokaždé když půjdeš žrát a už se ti nechce, si to přečti .. na důkaz, že si tvrdý chlap a ne nějaká srajda!) trey-brewer-off-season-bodybuilder

Toto je hymna tvrdého chlapa, obžera:

ráno na oběd i na večeři 
maso maso maso maso 
malé velké světlé tmavé
maso maso maso maso 
doma v práci za volantem 
maso maso maso maso 
v rodině na rozvracení 
maso maso maso maso 
na zabavu i na bolest
maso maso maso maso

Častá je, jestli je lepší žrát hodně malých jídel nebo málo velkých. 
Odpověď je: HODNĚ VELKÝCH!

pořádný chlap - obžer, si naloží více jak chce. 
pořádný chlap - obžer, zacne žrát další jídlo dřív, než je hladový. 
pořádný chlap - obžer, NIKDY NENÍ HLADOVÝ! 
pořádný chlap - obžer, má pocit dobře vykonané práce po každém jídle. 
pořádný chlap - obžer, má pocit dobře vykonané práce každý večer, když vzpomíná, co všechno sežral. 
pořádný chlap - obžer, je HRDÝ na to, kolik toho dokáže sežrat. 
pořádný chlap - obžer, se snaží překonat vlastní rekordy.

Žraní, to je filozofie. 
Magická slova jako velkovýkrm, žranice, obžerství, by se neměly brát nadarmo.

branch-warren-off-season-bodybuilder

THE ART OF VELKOVÝKRM - praktická část 
--------------------------------------

Úplně první věc je taková, že potřebuješ něco, co roztahuje žaludek .. Musíš mít břicho jak sumo zápasník .. (Nemusí být tak tlusté, ale minimálněmusí mít takový žaludek)

A to se dělá tak, že začnete pít HEKTO-MEKTO-KEKTO litry vody. Pokud nevypijete aspoň 5 litrů vody denně, piješ furt málo.

Takže, když už to máš kam dávat, tak ti řeknu, jak to máš dávat.
Myslím, že držím ňáký rekord, minimálně rekord naší ulice, v přibírání, konkrétně 4 kila za 4 dni, takže mi věř.

Za prvé, nebudeš žrát absolutně nic, co má prazdné kalorie jako třeba ovoce, zelenina a prostě další nesmysly.
A zaměříme se na jednoduché cukry .. (A sádlo ...)

Takže základ je gainer, řekl bych.. Pokud ti chutná protein, malta, tak můžeš tak, ale to je špatně-dobře.
Ten gajnr si můžeš dělat do vody nebo do tučnýho mléka.
Druhé jídlo potřebuješ slané, protože když sežereš milionpěttisícosmset kalorií sladkého, budeš mít chuť na slané a ne na nějaký gajner.
A tady máme jednoznačného vítěze - pizzu. 

A hardcore jídelníček číslo jedna vypadá takto:

1. gainer 
2. pizza 
3. gainer 
4. pizza 
5. gainer 
6. pizza 
7. gainer

Všecko je to minimálně 1000 kalorií. Toto je tak první stupeň, řekl bych, něco jako žlutý pas v karate. Ale to ještě nic není.

Důležité upozornění:

Tyhle věci si nakupuj po internetu, aby si nezhubl, když to budeš nosit z obchodu. ronnie_coleman_sleeping   Hardcore jídelníček číslo dva je založen na principu jiném.   A to: dělená strava. To se sice normálně používá na hubnutí, ale dá se to velmi dobře využít i na přibírání, ale musíš sedět celý den doma,protože budeš žrát zhruba 15krát denně.   Dělená strava je založena na tom, že když žereš sacharidy bez bílkovin nebo bílkoviny bez sacharidů (tuk můžeš k oboum), tak to rychleji strávíš. Ale má to jednu nevýhodu a to tu, že ty jídla jsou hnusné. 1. čisté maso  2. čistá rýže 3. čisté maso 4. čistá rýže / brambory / nebo něco sacharidového atd.. Žereš každou hodinu! Samozřejmě, že i zde můžeš použít gainer, protože bílkoviny a jednoduché cukry jsou stravitelné velice snadno ....   A ještě ti poradím, jak se to dotahuje do uplného extrému. Samozřejmě to mám odzkoušené.   Za prvé dáš výpověď (nebo dostaneš) v práci.  Za druhé omezíš všechny možné činnosti jen na chození do posilovny. Spát budeš aspoň 12 hodin .. Ráno vstaneš, ke zprávám si dáš gainer a sedneš si k telce. Nastav budík na 2, max. 2.5hodiny. Vstanu, správně, dám si pizzu a při sezení u telky to sežereš. A jdeš spát. Do posilovny se voz autem, pokud máš psa, tak ho zabij, nebudeš se muset ani pohnout. Musíš se modlit, aby se nepokazil výtah.   Hardcore jídelníček když se jdeš ožrat vypadá takto:   Pít budeš samozřejmě pivo. Pokud v hospodě nevaří, tak si vezmeš s sebou sójový řezy.  Takže sedíš v hospodě a chlastáš pivo (200kalorii). Těch by sis měl dát tak aspoň 10. K tomu aspoň 10 těch sojových řezů. To mámě 4000kalorií. Cestou z hospody se můžeš zastavit na pumpě a tam si koupit bagetu nebo dvě. Aby si udělal alespoň těch 6000kalorií.   Hardcore jídelníček když nemáš dost peněz vypadá takto:   Najdeš si nějaký dobrý obchod (samozřejmě blízko, né že budeš dělat zbytečně mnoho pohybů),kde mají následovně věci: 1. kakao Rajo (to je jak mléko, jen je to kakao) stojí kolem 20korun/700kalorii  2. Sójový řezy /200kalorii  3. ovesné vločky, ale čiste bez chutě./1600kalorii ..  4. maltodextrin /6000kalorii Z tohoto se za pár korun nažereš jak prase.     Jürgen \"odborník-na-výživu\"   ps. dobrý ti na závěr. Dej si telku, počítač, playstation atd. všecko to narvi do kuchyně a tam si pořiď kolečkovou židli ..   Markus Ruhl.jpg

Komentáře: