2. část 'Reality Show' s Pavlem Vackem - příprava Zdeňka Razáka

2. část 'Reality Show' s Pavlem Vackem - příprava Zdeňka Razáka

Pavel Vacek | . .
21.JPG
V prvním díle naší minireality Extrifit show jsme si v krátkosti představili Zdeňka Razáka. Jak žije, čím se živí, jeho orientaci, né, vlastně to jsem pak vymazal. (Ale pro fanynky: 100% hetero.)  V krátkosti jsme taky přejeli jeho systém tréninku,  jehož detailům se budeme v jednotlivých dílech více věnovat. Domluvili jsme se, že mi Zdenda napíše jakékoli komplikace nebo zásadní události. Jako správný bulvární novinář jsem se těšil na nějaké hnusy, leč nestalo se. Přesto tam proběhla jedna nepříjemnost v podobě navrátivší se bolesti v koleně, která Zdeňka sužovala již před dvěma roky. Dám teď prostor mladému pánovi, aby nám popsal okolnosti této šmodrchanice:  11.JPG
 „Vše probíhalo klasicky, jako u každého mého tréninku. 10min. chůze pro zahřátí na běžícím páse. Dále lehký strečink před prvními zahřívacími sériemi. Většinou jezdím jako první cvik nohou zakopávání v leže. Ten den jsem si ale řekl, že udělám menší změnu.
Zařadil jsem jako úvodní cvik leg-press, který jsem ale v poslední době vůbec necvičil. Po zahřívacích sériích bez jakékoliv váhy následovaly další dvě série přibližně o 30ti opakováních s 80ti kilovou váhou.
Pak jsem začal nakládat nějaké to železo navíc. Při poslední, myslím, že páté pracovní sérii jsem měl na stroji naloženo 400kg váhy.


Chvíle soustředění a jde se na to. Padlo osmé opakování a já zajišťuji páku na leg-pressu.
Tímto mám první cvik za sebou. A teď nastal ten zlomový bod celého mého nepříjemného trápení. Dřepy, můj nejoblíbenější cvik. Poslední tři měsíce jsem cvičil dřepy v multipressu.
Dnes jsem ale dal dřepy s volnou činkou. Před poslední sérií se 160-ti kily beru bandáže na kolena. Celá série proběhla podle mého očekávání. Pokládám činku, uvolňuji bandáže a jdu se k baru napít. A ouha! Nastala nepříjemná bolest v pravém koleni! Ihned jsem měl po náladě a hlavně po tréninku. Vzal jsem si tedy takové lehčí návleky na kolena, co mám ještě z fotbalu a chtěl tu bolest rozhýbat.  9.JPG Odcvičil jsem tři série do selhání na hacken dřepu s 15ti kilovou váhou. Jenže to koleno stále bolelo, tak jsem to ukončil a šel se „rozdýchat“ na pás. Teď je ale přibližně 10 dní od tréninku a bolest je celkem pryč. Stejně ale cítím, že koleno není úplně v pohodě, takže nohy zkusím lehce odcvičit asi až příští týden.
 
Mnohem příjemnější událost byla ta, že mě čekal první „volný den“ v mé přípravě. Volný den ve smyslu stravy. Mohu sníst cokoliv, co mi přijde pod ruku. A to v neomezeném množství. Bohužel, výčitky z ne zcela 100% přípravy, jenž mi hatí to zpropadené koleno, dokonale utlumily mou chuť k prohřeškům. Jasně, padly nějaké piškoty s jogurtem, dokonce i malá čokoláda, ale spíš mé chuťové buňky uspokojovaly toasty z tmavého pečiva se šunkou a sýrem. A tvarohový koláč.“
 
Zde je můj aktuální jídelníček se suplementací na jeden den:
 
Snídaně: 1,5 odměrky proteinu ISO 90 Extrifit
Jídlo č.1: 150g rýže
Jídlo č.2: 150g rýže, 200g kuřecích prs
20min. před tréninkem: 10tbl. Amino Hydro 4000 Extrifit, 1 kalíšek CARNI 50000 Extrifit
Ihned po tréninku: 10cps. BCAA 2:1:1 pure Extrifit, za cca 10 min. 1,5 odměrky ISO 90 Extrifit
Jídlo č.3: 100g rýže, 150g kuřecích prs
Jídlo č.4: 100g rýže, 150g kuřecích prs
Jídlo č.5: 200g kuřecích prs, zelenina
Před spaním: 5tbl. Beef Amino Hydro 4000 Extrifit
 
Tak to byl více než vyčerpávající popis celé té situace. Takže popřejme té bolístce rychlé vymizení ze Zdeňkovy končetiny. V tuto chvíli Zdeněk zvažuje účast na závodech v Čelákovicích. Zdali se zúčastní nebo nikoli, se rozhodne v tomto týdnu. Každopádně jak o výsledku, tak o možných důvodech absence na tomto podniku, se dozvíte v dalším díle našeho seriálu jen a pouze na těchto stránkách. 

Komentáře: