Pozadí webu
BCAA 1800
Titulka

Články, Reportáže

Dietní tipy pro obyčejné lidi

Dietní tipy pro obyčejné lidi


Tento článek bude o manželce autora. Moje paní nemá ambici se promenádovat v titěrných plavečkách a vystrkovat půlky na omšelé pány v rozhodcovských sakách. Dokonce si ani nepořizuje selfie s našpulenou pusou a nenahání lajky na síti. Ale cvičí a chce vypadat dobře. A moje dieta jí k tomu pomohla.
31. 8. 2015 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (5)
Extrifit poradna II série- Odpovídá Jakub Šubrt

Extrifit poradna II série- Odpovídá Jakub Šubrt


V novém dílu Extrifit poradny odpovídá na vaše otázky medailista Olympia Amateur Jakub Šubrt.
28. 8. 2015 Redakce: Antonín Dušek Diskuze (1)
Výhody legpressu

Výhody legpressu


Není to zase až tak dávno, co jste na pořádnou mašinu legpressu nenarazili ani s pátracími schopnostmi Sherlocka Holmese. Uplynulo jedno desetiletí a z legpressu se stal jeden z nejpopulárnějších cviků v kulturistice a v posilovnách všeobecně. Proč tomu tak je?
27. 8. 2015 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (1)
EXTRIFIT odměňuje: Marek Ševčík - dorostenecký Mistr ČR

EXTRIFIT odměňuje: Marek Ševčík - dorostenecký Mistr ČR


Již třetím rokem odměňuje firma Extrifit závodníky a závodnice mládežnických kategorií v rámci projektu 'Odměna za výsledek'. Jedním z takto oceněných sportovců je i dorostenecký Mistr ČR Marek Ševčík.
26. 8. 2015 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (0)
Jak si vybrat toho správného trenéra?

Jak si vybrat toho správného trenéra?


Následující článek berte tak trochu s rezervou a nadhledem. Vážně- nevážně bude pojednávat o osobních trenérech a jejich klientech. Pokusím se vám udělit pár rad, abyste si ušetřili čas, zklamání, peníze a v neposlední řadě i nervy. Přičemž zejména to poslední platí pro obě skupiny.
24. 8. 2015 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (6)
Proteiny jako základ

Proteiny jako základ


Výběr těch správných bílkovin je pro sportovce a vyznavače fitness zásadní, pokud jde o dlouhodobý úspěch a fyzické zdraví. Trh však obsahuje příliš velký výběr různých proteinů, abyste z nich mohli sestavit rychle jídelníček, resp. suplementační plán...
23. 8. 2015 Redakce: Dominika Ipserová Diskuze (4)
Extrifit poradna II série- Odpovídá Sabina Plevaková

Extrifit poradna II série- Odpovídá Sabina Plevaková


Na vaše otázky odpovídá Mistryně Světa v kategorii Bikiny fitness Sabina Pleváková
21. 8. 2015 Redakce: Antonín Dušek Diskuze (5)
EXTRIFIT odměňuje: Petr Ouvín - juniorský Vicemistr ČR

EXTRIFIT odměňuje: Petr Ouvín - juniorský Vicemistr ČR


Představujeme vám dalšího odměněného účastníka mistrovských soutěží mládeže a talentovaného představitele Physique kategorie Petra Ouvína.
20. 8. 2015 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (2)
On the Top Pro 2. série- 3. díl

On the Top Pro 2. série- 3. díl


Díl napěchovaný hvězdami České a Slovenské fitness scény.
19. 8. 2015 Redakce: Antonín Dušek Diskuze (0)
Petr Píno Ondruš: Na souboj s Karlosem se hodně těším.

Petr Píno Ondruš: Na souboj s Karlosem se hodně těším.


Rozhovor s bojovníkem MMA Petrem Ondrušem o federacích bojových sportů, o jeho tréninku a taky sportovní rivalitě.
18. 8. 2015 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (4)
Vypracujte si skvělé břicho

Vypracujte si skvělé břicho


Tréninků na břicho není nikdy dost. Nám všem je jasné, že pokud chceme mít na břiše „cihličky“, že to není pouze o tréninku, ale i o stravování a kardio tréninku. Ale ten základ někde položit musíme. A nejlepší způsob, jak si vybudovat pevné a hluboko prorýsované břišní svaly, spočívá i ve variabilitě tréninku.
16. 8. 2015 Redakce: Dominika Ipserová Diskuze (0)
Extrifit poradna- odpovídá Tomáš Kašpar

Extrifit poradna- odpovídá Tomáš Kašpar


Novou sérii Extrifit poradny otevírá profesionální kulturista Tomáš Kašpar, který bude odpovídat na vaše otázky.
14. 8. 2015 Redakce: Antonín Dušek Diskuze (10)
Sendviče nabité proteiny

Sendviče nabité proteiny


Jestliže posilujete jako diví, tak si jistě hlídáte nejen vaši stále se zlepšující formu, ale také se staráte o to, co jíte. Sendvič proto může být v mnoha ohledech základní nebo i jedinou složkou vašeho oběda.
12. 8. 2015 Redakce: Dominika Ipserová Diskuze (0)
You tube plný testosteronu

You tube plný testosteronu


Chcete si zvýšit testosteron? Nahrajte se na You Tube! Aneb pohled na mediální dění v nadsázce.
11. 8. 2015 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (1)
Jak spalovat tuky aneb těchto tipů není nikdy dost

Jak spalovat tuky aneb těchto tipů není nikdy dost


Tak jako hledáme stále nové cesty a způsoby, jak budovat svalovou hmotu, tak hledáme i tipy, jak svou postavu vyrýsovat a ukázat výsledky našeho úsilí. Protože každý máme jiný metabolismus, jinou kondici a také jinak „dalekou“cestu k vyrýsování, určitě se hodí tipy, pro někoho nové, pro někoho známé, jak spalování tuků ještě více zdokonalit.
10. 8. 2015 Redakce: Dominika Ipserová Diskuze (0)

Diskuzní fórum

Dotaz :-) + tip na sváču A těch 90 kg bílkovin mám do sebe narvat za měsíc, nebo to mohu schroupat během tří let ? :-)


Když se ten Go Pro 30 (s čokoládovou příchutí) smíchá s řeckým jogurtem tak to chutná jako termix. A osobně mi ta chuť připadá lepší než u originálu, kterej páni managoři zprasili v rámci optimalizace výrobního procesu.

A taky kombinace Go Pro 30 (čokoládový) s Whey 80 (banánový) je celkem dobrá.
Výborně nejen paní adminová, ale i pan majitel něco sundal. Konkrétně 23 kg za 5 měsíců. Obdobným systémem. A hlad neměl nikdy. Spíše byl přejedený. Saláty, okurkami, vařeným kuřecím, ředkvičkami, kedlubnami. Jídla habaděj. A jednou týdně Mekáč, buchty, i oblíbený chleba se sádlem a s česnekem. Řádně posolený a zapít plnotučným mlékem. Ale pozor! Pak to zas na 4 - 5 dnů fest zaříznul!!! Jak píše Pavel, kdo neodoláte chutím ani 2 - 3 dny, kašlete na to a smiřte se se špekem. A cvičit stačí 2 - 3x týdně po 45 minutách. Ale intenzivně, s minimálními přestávkami. V podstatě je toto recept pro kohokoli. Vše troskotá na slabé vůli. Ale tu my Extrifiťáci nemáme!
Re: Tuky Dobrý den,

obhajovat minimum tuků mi přijde přirozené. Je to složka potraviny, které nese nejvíce kalorií. Dvojnásobek toho co sacharidy či bílkoviny. Nadbytek energie vede k uložení zásob ve formě tuku. To přeci víme všichni a nemusíme to dokládat studiemi.
Otázka je, jak nakládat s touto energií v dietě. A tady jsem avizoval, že po veškerých zkouškách jsem nebyl spokojen s výsledkem. Zkrátka s tímhle typem diety neumím nakládat a nemyslím, že by to byla hanba si toto přiznat.
Čili pokud to někdo umí, což vyžaduje značné vědomosti, které laik nepochybně nemá, nemám s tím problém, ale já s tím pracovat neumím a proto se držím osvědčené praxe s minimem tuku.
N.M. Dobrý deň. S cím to treba zapit alebo zamiesat tych 50 ml BCAA?? S vodou alebo s čím?
trénink rukou a zad Ahoj, Prosím mhla by jsi sem dát ukázku toho, jak trénovat ruce a záda, proč ženy? jaké cviky, kolik sérií a opakování?

děkuji
Tuky jsou zcela neefektivni zdroj energie pri tvrdem treninku. Je potreba dodat rozumne mnozstvi sacharidu a trochu cukru po trenenku. Vyberte dvacet naturalu kteri budou na tukach tvrde cvicit a do tydne nebudou moct ani chodit. 300 gramu sacharidu a 50 cukru po treninku staci. Podle me vas nekdo balamuti a pousti tam i neco jinyho ze mu to funguje. Neni to mozny. Perpetum mobile. Navic u anaerobniho cviceni treba drepu jedete na glykogen od prvni vteriny. Lzou kdyz rikaji ze sacharidy jen pro vytrvalce. Ten jede padesat na padesat energeticky naopak.ale pri tvrdem cviceni palite ze 100 % glykogen. Ale kvanta sacharidu taky nejsou potreba.
tuky Nehovorím, že Váš názor v článku na tuky je nesprávny. Ale zase netvrdím ani, že je správny. To ja bohužiaľ neviem posúdiť. Len by ma zaujímali skôr nejaké konkrétne fakty, prečo je podľa vás lepšie ho v strave minimalizovať? Takto je to "len" názor jedného z mnohých. 5-10% je by som povedal pomerne málo, takže aj dosť razantný. Preto by ma zaujímali tie fakty a dôkazy, prečo je podľa Vás potrebné ich držať tak nízko, resp. prečo nie viac.
Ďakujem. ;)

Přihlášení

Přihlášení uživatelů
Zadejte e-mailovou adresu Vašeho účtu. Bude na ni zaslána zpráva s dalšími instrukcemi.
E-mail

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné položky...
Nejnovější komentáře
Dotaz :-) + tip na sváču - 31. 8. 2015 - 22:51
Výborně - 31. 8. 2015 - 20:38
Re: Tuky - 31. 8. 2015 - 14:30
N.M. - 31. 8. 2015 - 14:07
trénink rukou a zad - 31. 8. 2015 - 14:03
Tuky - 31. 8. 2015 - 13:21
tuky - 31. 8. 2015 - 12:58
Bonus za nákup nedorazil - 31. 8. 2015 - 11:23
Re: Tvorba svalu - 31. 8. 2015 - 09:04
RE: Hodnoty potravin - 31. 8. 2015 - 08:59
RE: Triceps - 31. 8. 2015 - 08:58
Re: V52 - 31. 8. 2015 - 08:39
tvorba svalu - 30. 8. 2015 - 16:53
Triceps... - 30. 8. 2015 - 12:34
V52 - 29. 8. 2015 - 23:53
RE: Kombinace - 29. 8. 2015 - 14:09
RE: První kroky - 29. 8. 2015 - 14:07
Bez nadpisu... - 29. 8. 2015 - 11:06
Paze a zada - 29. 8. 2015 - 10:16
Bez nadpisu... - 29. 8. 2015 - 10:06
Dotaz - 28. 8. 2015 - 23:55
Vygenerováno Marketingovým a publikačním systémem Animáto. Vytvořilo a servisuje Optimato