Pozadí webu
BCAA 1800
Titulka

Články, Reportáže

Petr Března- Kategorie Physique je skvělá věc

Petr Března- Kategorie Physique je skvělá věc


Petr Března je po dlouhá léta vnímán jako významný český těžkotonážník, kterému se prorokovala slibná kulturistická budoucnost. Řízením osudu se však věci zkomplikovaly a Petr se na chvíli ze sportovní scény vytratil. O to větší překvapení byla pro mnoho kulturistických fanoušků jeho forma na exhibičním vystoupení firmy Extrifit na EVL’s Prague 2014. . Na něm bylo zjevné, že Petr je zpět a že se s ním musí zase počítat. Následující rozhovor je veden právě o tom, co dnes Petr Března dělá a co chystá do budoucna.
24. 11. 2014 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (1)
Anabolický trénink

Anabolický trénink


Nastavte svůj anabolický tréninkový program tak, aby vaše hladina růstového hormonu příštích šest týdnů raketově stoupala.
23. 11. 2014 Redakce: Antonín Dušek Diskuze (0)
Kuchař v legínách aneb vaříme s Milanem Obořilem.

Kuchař v legínách aneb vaříme s Milanem Obořilem.


Pojďme se trochu nevážně podívat na Milanovi oblíbené recepty.
20. 11. 2014 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (0)
Kulturistika tehdy a teď?

Kulturistika tehdy a teď?


V posledním týdnu se pořád na něco vzpomíná a s kontroverzními výroky se roztrhl pytel. Pojďme nějaké přidat z oblasti kulturistiky.
20. 11. 2014 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (30)
Souboj cviků II

Souboj cviků II


Dnes se podíváme na souboj dalších 5 cviků. Budete si moct porovnat, který z dvou cviků více vyhovuje vašim požadavkům k procvičení dané svalové partie, a díky tomu si pak budete moct sestavit ještě lepší trénink a vaše tréninkové úsilí povede k rychlejším výsledkům. Pojďme se tedy pustit do „boje“!
18. 11. 2014 Redakce: Dominika Ipserová Diskuze (0)
Čtyři hardcore tréninkové techniky

Čtyři hardcore tréninkové techniky


Jste vyspělý sportovec, který má za sebou několik let systematického tréninku a jeho cílem je další nárůst svalové hmoty? Pak právě pro vás jsou určeny tyto pokročilé tréninkové techniky. Sice jsem si skoro jistý, že jste o nich již někdy slyšeli, nebo je již určitě prováděli, ale není od věci si čas od času tyto znalosti oprášit.
18. 11. 2014 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (0)
Motivujme se

Motivujme se


I když nám slunečná odpoledne a rtuť na teploměru sahající k patnáctce spíše evokují nadcházející jaro nežli zimu, prosinec nám pomalu klepe na dveře a s ním i blížící se Vánoce, hromady cukroví a domácí pohodu a nicnedělání. Ani v tomto čase bychom ale neměli zapomínat na svou kondici, fit linii a zdraví!
17. 11. 2014 Redakce: Juraj Micka Diskuze (0)
Jaký je základní cvik na záda?

Jaký je základní cvik na záda?


Znáte takové ty hry na kdyby, po nichž by měla následovat jedna ultimativní odpověď… Třeba jaký je nejdůležitější cvik na nohy, kdyby měl být jenom jeden? Každý bez mrknutí oka řekne dřep. Co je však nejdůležitějším cvikem na záda?
16. 11. 2014 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (5)
Kdo vyhrál soutěž na Facebooku?

Kdo vyhrál soutěž na Facebooku?


Tak máme za sebou hodně divoký soutěžní týden na facebooku. Soutěž, kterou provázeli dohady, stížnosti, apely na vyřazení, podvody, ale taky kreativita, nadšení, emoce, zábava a vtipné příspěvky. Zkrátka, tentokrát se nikdo nenudil.
16. 11. 2014 Redakce: Pavel Vacek Diskuze (1)
Petr Března a Radek Lonc na semináři ve Znojmě

Petr Března a Radek Lonc na semináři ve Znojmě


Fotogalerie ze semináře ve FIT LIFE GYMU
14. 11. 2014 Redakce: extrifit Diskuze (0)
Minutková jídla

Minutková jídla


Budeme k sobě upřímní – jak rychle se najíte v zařízeních rychlého občerstvení? Možná dostanete porci obří housky naplněné něčím, co připomíná „maso“, a ještě je zapláclé jakousi omáčkou během 5 minut. A sníte ho za 10 minut. Ale jak dlouho bude takové jídlo trávit váš žaludek?
13. 11. 2014 Redakce: Dominika Ipserová Diskuze (0)
Norbert Zajac-Cesta za snem- velká výzva

Norbert Zajac-Cesta za snem- velká výzva


Ve čtvrtém díle se dozvíme o strastech dorostence, ale také o velké radosti z vítězství a nezištné pomoci.
13. 11. 2014 Redakce: Norbert Zajac Diskuze (6)
Tréninkový deník

Tréninkový deník


Pamatujete, jak v rozhovoru Tomáš Kašpar říkal, že si píše o tréninku a jídle od svých 17-ti let? Já jsem se až na naprosté výjimky nesetkal s nikým, kdo by takto činil. Ale to v žádném případě neznamená, že je to dobře.
12. 11. 2014 Redakce: redakce Diskuze (1)
Rýže: královna mezi sacharidy

Rýže: královna mezi sacharidy


Když dostanete chuť na rýži, taky jdete do kuchyně a prostě hodíte do hrnce sáček s rýží? Špatně!!!
Chcete vědět proč? Přečtěte si náš článek!

12. 11. 2014 Redakce: EXTRIFIT Diskuze (13)
Jaké suplementy si vzít po tréninku

Jaké suplementy si vzít po tréninku


Pokud cvičíte už delší dobu, tak vás jistě kolikrát napadla otázka, jaké doplňky si vzít po tréninku, aby vaše tréninkové snažení nepřišlo nazmar, a vy jste jen tak nezahodili tu námahu věnovanou cvičení a aby se i poslední intenzivní série vstřebaly.
11. 11. 2014 Redakce: Dominika Ipserová Diskuze (0)

Diskuzní fórum

Re: Oprava Dobrý den,

díky za upozornění. Chybu odstraníme.
Malá oprava Ve spodní tabulce má být profil aminokyselin na 30g, ne na 100g.
To samé platí pro balení 3 kg.
Promiňte že do toho rýpu, jsem už takový :-)
Jinak - koupil jsem jak Protein Whey 80, tak gainer Beefmass (na zkoušku po 1 kg) - oba čokoláda a jsou chuťově perfektní + na rozdíl od výrobků jiných značek, které jsem měl v minulosti nejsou žádné problémy a dopad na trávení. Super!
To ne Naopak od dnešních profíků DY držel stravu 365 dní v roce, takže asi tak. Ale od určitého množství nemá cenu víc suplementovat, jíst, nic. Jenom idiot si může myslet, že byl tak dobrej, protože víc sypal. Problematické jsou zejména benchpress, tlaky na ramena a zádové cviky. Je sice hezký mít naloženo na čince, ale když u benchpressu tam zapojíš z 50 % triceps, 20 ramena a zbytek prsa, tak je to jako pro kulturistu k ničemi. Je potřeba si najít takovou pozici, kde to bere aspoň z 80 % jen procvičovaný sval. Jen jsem chtěl říct, že je tady hodně optimistů, když si myslí, že rozdíl mezi jejich zády a DY je pouze ten, že on víc bral. TO URČITĚ. Jeho program je veřejně známý, ale nikdo tomu nevěří. Prý by se podle toho nepřipravil ani junior u nás. Tož tak už na světě.
Bez nadpisu... Dobry den bude jeste rucnik s logem extrifit?
a k věci Na Slovensku je pořád kulturistika populární jako u nás před dvaceti lety. A hoši mají talenty i výsledky, o jakých se
nám může jenom zdát.
Ale jestli je to nějaká škoda, to si nejsem jistý. Velká kulturistika je o velkém sypání, a na to se už dneska ani dobře nedívá. Pro mně je strop dobré amatérské MS.
Anonyme, tak to je pecka. Nezáleží na jídle, nezáleží na bobulích, nezáleží na genetice, důležitá je technika. Stačí se podívat na tréninkové videa Warrena, Colemana, ale i toho tvojeho Yatese:)
ty jsi snad spadl z jahody naznak...
Dotaz na Milana Kince Ahoj Milane,
to Vitargo dáváš společně s proteinem, nebo ho piješ po tréninku samotný a protein až třeba po půl hodině? Děkuju za odpověď a držím palce ať se daří

Přihlášení

Přihlášení uživatelů
Zadejte e-mailovou adresu Vašeho účtu. Bude na ni zaslána zpráva s dalšími instrukcemi.
E-mail

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné položky...
Nejnovější komentáře
Re: Oprava - 25. 11. 2014 23:45:19
Malá oprava - 25. 11. 2014 22:16:43
To ne - 25. 11. 2014 20:38:21
Bez nadpisu... - 25. 11. 2014 20:35:14
a k věci - 25. 11. 2014 20:01:57
Anonyme, - 25. 11. 2014 20:00:40
Dotaz na Milana Kince - 25. 11. 2014 14:41:31
(y) - 25. 11. 2014 14:36:48
Jakub Šubrt - 25. 11. 2014 09:19:30
Re: Množství - 24. 11. 2014 19:37:32
Re: Doplňky do diety - 24. 11. 2014 19:34:32
RE: Sacharidy po tréninku - 24. 11. 2014 19:15:26
množství - 24. 11. 2014 18:15:10
Bez nadpisu... - 24. 11. 2014 17:49:52
sacharidy po treninku - 24. 11. 2014 16:53:44
Bez nadpisu... - 24. 11. 2014 10:46:38
Re: Tyčky, rýsování - 24. 11. 2014 10:34:20
Rýsování, redukce tuku - 24. 11. 2014 10:23:08
Rozdělení posilovacího tréninku - 24. 11. 2014 10:02:30
Rozdělení posilovacího tréninku - 24. 11. 2014 09:53:35
Re: Váhový nárůst - 23. 11. 2014 22:16:07
Vygenerováno Marketingovým a publikačním systémem Animáto. Vytvořilo a servisuje Optimato